כניסה
הערה: זהו תרגום אוטומטי, אנא השתמש בשפה ברורה ללא סלנג.

אני באמת צריך לתפוס את כרטיס לעריכה HDV? עזרה!

פורומים : אני באמת צריך לתפוס את כרטיס לעריכה HDV? עזרה!
Re: אני באמת צריך לתפוס את כרטיס לעריכה HDV? עזרה!
Steve Mathews - 01-29-2008


באופן אישי אני מסכים עם מיכאל palmers מוקדם יותר לכתוב על זה פתיל לצאת את Kona lhe ו JVC לפקח. יש לי כרטיס lhe השתמשנו בערך בשנה, יש לי מזל גדול עם זה. בשלב מוקדם aland אני חשבתי על כך Kona 3, אבל עכשיו הוא עושה את lhe קנס עבודה. היא גם נותנת לך את האפשרות לעבוד עם שני מקורות דיגיטליים ו אנלוגי.

כל אדם משלהם המועדפות nles ורוב יעשה עבודה טובה עבורך. אני משתמש Final Cut Studio 2 זה עובד מצוין בשבילי. הרבה אנשים אחרים על ידי נשבע AVID ועוד nles. אם אתה מכיר יותר מ macs Windows אז FCP הוא קנס המערכת. כאן הוא די טוב מאמר מאת מיכאל Curtis על MAC FCP המערכת:
http://www.DV.com / תכונות / features_item.php?Articleid = 196602702

התגובה פה אחד תפס לי את תשומת הלב היה ביחס bluray ב FCP. הייתי מנסה הפלט עם bluray Final Cut Studio 2 והיא הייתה נסיעה לי מטורף. הייתי ממש עצה מברכים על כך, כי אתה מוזמן לפנות אלי ישירות.

בהצלחה

סטיב


Re: אני באמת צריך לתפוס את כרטיס לעריכה HDV? עזרה!
Buck Forester - 01-29-2008


היי טים! Gracias mucho grande שלך הערות. העסקה יש לי מספיק משאבים כדי לעבור די גדול מיד את בת מבחינת השקעות בציוד. לכן אני לא רוצה לקמץ כדי "להסתדר" עם היסודות, או להעניק אותה הופעה. וגם אני רוצה לקנות דברים ב igorance כי הוא ממש לא נחוץ.

אני יכול להמשיך ולקבל את JVC לפקח על הכרטיס. כמה שאלות... זה טוב יותר באופן משמעותי, קצר וארוך לרוץ לרוץ, Matrox mxo מ א ו 23 " Apple תצוגה? כאשר אני קורא את הדברים על Matrox (שלהם לספרות, כמובן, אה!) זה גורם לזה להישמע אפילו טוב יותר מאשר ייעודי לפקח. קראתי על צבע כחול בארים ערוצי (אפילו לא בטוח איך זה עובד עדיין) ו-de תשזורת, ואת mxo נשמע כאילו היא עושה את הכל. אבל אני רוצה לעשות את זה נכון, וזה יהיה נחמד להיות מוקדש לפקח על כך אני לא צריך לעבור קדימה ואחורה. גם, הזכיר לך כרטיס נפרד. אתה אומר א Kona או lhe Kona או 3 Blackmagic multibridge אינו מספיק עבור ניטור... אני צריך כרטיס נוספים מלבד אחד מאותם?

גם, קראתי אודות ingesting מדה מן HDSDI הקצוב מן המצלמה. לפי פירוש זה, אני חייב להיות מהיר הנייד מחובר ישירות אל המצלמה והיא מתעדת ישירות על גבי המחשב הנישא לפני codex צפיות את הדברים sxs מכוניות? אני באמת לא בטוח מה זה העיקר.

ואתה הזכיר משהו על "עיצוב מתכנס Flash xdr מקליט ". מעולם לא שמעתי על זה? אני googled ולקרוא את זה קצר על זה, וכמה מפרט, ולמרות אין לי מושג מה אני באמת לקרוא, זה נשמע נפלא!?! היא רושמת על כרטיס CF או משהו? עבור הרפתקה במדבר דברים, איך זה היה מתכנס עיצוב Flash רשם xdr לעזור לי "העולם האמיתי"? אני מעוניין לקבל אחד בתוך הלב, אם אני צריך את זה, אפילו ב 5 $ Grand.

אתה צודק לגבי הרצון שלי להתמקד איכות. אני יודע שאני יכול ללכוד יפה, חשבו היטב את מדה מדהים של מקומות ומלהיבה חוויות. אני רוצה את אולפן הילוך יש את היכולת הזו מדה פלט "טוב כמו שהיא תקבל" עבור בינונית ביצעתי הנבחר ( Sony EX1 ). אני עושה את זה יהיה קשה על רמת. אני לא רוצה שום הגבלה על עריכת עבור צבע וגרפיקה. מאז אני מתחיל מהתחלה, כל מה שאני רוצה להיות תואם ומהירה ויעיל (אני יודעת, אני חולם). אם MAC Pro ו FireWire ו חיצוני עם אהrddrive EX1 ניתן להשיג את המטרות, נהדר. אם אני צריך לתפוס את הקלפים ואת מנטרת ו racks של הילוך ו די מזכירות, זה מה אעשה. כל מה שנדרש. זהו אזור תשוקה, את החלום. לא ביקשו דעה... אמא שלי מתה מסרטן האחרון של מאי, בגיל 67... Tore אותי. היא השאירה אותי עם משאבים נוספים במקום פשוט לשים את הכסף הבנק ועבודה ב ביטוח כפי שאני עושה כעת (יחד עם צילום), אני רוצה "לחיות" ו "ליצור" וללכת על זה. לעשות דברים מרגש של החיים. אני לא צא העבודה שלי עד היום אני רווחית, אבל אני די קרובים כבר עם צילום שלי, ועם HD videography הוספה אני לא חושב שזה ייקח לי הרבה זמן. במדבר האמיתי שלי הוא חדרון. אשתי מאחוריי על זה. היא יודעת שאני אהppiest לבחון מקומות פרוע. אני יכול להשקיע זמן רב יותר הן עם אותה ואת הילדים הקטנים שלנו, ולעשות מה שאני אוהב גם. ויותר מכך, אני עושה את זה בשביל אמא שלי. שוטה, אני יודע, אבל זה הרבה מאוד המניע לי. יש לך ללכת, אכפת לך יותר מאשר לשמוע, אה!

סיפור קצר ארוך, אני מעריך את הזמן לתת הצעות. אני סמוך יותר לקראת פתרון לך רק בתנאי.


Re: אני באמת צריך לתפוס את כרטיס לעריכה HDV? עזרה!
Buck Forester - 01-29-2008


תודה, סטיב!

אם המחיר לא היה הראשון דאגה, האם אתה יכול לקבל את Kona 3 מעל Kona lhe?

אתמול בלילה אני מחדש לקרוא (עבור umpteenth זמן) את כל הספרות אני מודפסים החוצה מ AJA ו Blackmagic. יש כל כך הרבה כרטיסים לבחירה. אני קורא לכל אחד, אני חושב ש, "היי, זהו אחד!"עד שאני קורא את הספרות מ הבא, אה! אני לא מאוד gullble כאשר מדובר בתוכן מ חברות שיווק, אבל כל זה נשמע כאילו זה יעזור לי.

על קצה גבוה הייתי מסתכל על Kona 3 ו Blackmagic multibridge אפול.

"אמצע סוף שאני מסתכל על Kona lhe ואת multibridge Pro.

כל המחשבות? הוא Kona לגבי עקב עבור Kona 4 בקרוב? אני לא יודע כמה זמן עבר את 3 או מה הן מוצר מחזורי. Gracias.


Re: אני באמת צריך לתפוס את כרטיס לעריכה HDV? עזרה!
Tim Kolb - 01-29-2008


[גא יערן] "יכולתי להמשיך ולקבל את JVC לפקח על הכרטיס. כמה שאלות... זה טוב יותר באופן משמעותי, קצר וארוך לרוץ לרוץ, Matrox mxo מ א ו 23 " Apple תצוגה? ... גם, הזכיר לך כרטיס נפרד. אתה אומר א Kona או lhe Kona או 3 Blackmagic multibridge אינו מספיק עבור ניטור... אני צריך כרטיס נוספים מלבד אחד מאותם?

את mxo הוא מוצר מצוין, אבל עדיין הייתי הולך עם Kona HDSDI את JVC לוח אם היתה לי ברירה...ה JVC מיועד במיוחד עבור אותות וידאו.

את "כרטיס אחר" הוא הזכיר לי את תצוגת כרטיס. לכל אחד יש מחשב. זה מה קוראים את האות למחשב השולחני מפקחת. פשוט להתחבר שניה Apple כדי להציג את יציאת אחרים לפקח על המחשב שלך יהיה ניצול של נתיב אות RGB (DVI) ולהציג לפקח האות א y'cbcr, אילו היו כנראה לא נותן לך את המשוב המדויק ביותר עבור עדין בצבעים התרחשות בטבע...Mxo את תיבת mitigates את שטח mismatch קצת צבע. אני משתמש 30 " LCD כיסוי עבור וידאו, אבל יש לי כרטיס beefy המוצגים מותקן (א pny quadrofx 4500) ואני מפעיל תוכנית כיול קרא cinespace לנהל אותו.

אני עדיין חושב כי sdi הפלט יהיה קל יותר ויותר העלות האפקטיבית עבור למצב הספציפי שלך.

גם, קראתי אודות ingesting מדה מן HDSDI הקצוב מן המצלמה. לפי פירוש זה, אני חייב להיות מהיר הנייד מחובר ישירות אל המצלמה והיא מתעדת ישירות על גבי המחשב הנישא לפני codex צפיות את הדברים sxs מכוניות? אני באמת לא בטוח מה זה העיקר.

ואתה הזכיר משהו על "עיצוב מתכנס Flash xdr מקליט ". מעולם לא שמעתי על זה? אני googled ולקרוא את זה קצר על זה, וכמה מפרט, ולמרות אין לי מושג מה אני באמת לקרוא, זה נשמע נפלא!?! היא רושמת על כרטיס CF או משהו? עבור הרפתקה במדבר דברים, איך זה היה מתכנס עיצוב Flash רשם xdr לעזור לי "העולם האמיתי"? אני מעוניין לקבל אחד בתוך הלב, אם אני צריך את זה, אפילו ב 5 $ Grand.


ה Flash תיבת xdr, אשר נמצא בפיתוח הסופי והיא עדיין לא זמין, הוא יחסית קטן לא נדרש הנייד. היית מפעיל HDSDI כבל מן המצלמה אל fxdr רשם ולהקליט על גבי Compact Flash (extremeiii) כרטיסי. היתרון לעומת sxs את הכרטיסים המצלמה היא כי המצלמה מתעדת רק עד 35 mbits / S, ארוך gop, 4:2:0 וידאו. את fxdr מקליט נלך גבוה ככל 160 mbit / s, אני מסגרות, 4:2:וידאו 2...הרבה יותר גבוה איכות מדה.

אני לא רוצה שום הגבלה על עריכת עבור צבע וגרפיקה. מאז אני מתחיל מהתחלה, כל מה שאני רוצה להיות תואם ומהירה ויעיל (אני יודעת, אני חולם). אם MAC Pro ו FireWire ו חיצוני עם harddrive EX1 ניתן להשיג את המטרות, נהדר. אם אני צריך לתפוס את הקלפים ואת מנטרת ו racks של הילוך ו די מזכירות, זה מה אעשה."

די מזכירות הן חלק חשוב של כל עבודה...

המפתח יהיה להשתמש HDSDI להכניס, וכן כדי לעקוב אחר מדה ב בקצור נמרץ...וכמובן, הירי את התמונה הטובה ביותר האפשרית.








TimK,
מנהל, ייעוץ
Kolb Productions,

Creative COW מארח,
מחבר / מאמן
www.Focalpress.com
www.Classondemand.net

Re: אני באמת צריך לתפוס את כרטיס לעריכה HDV? עזרה!
Buck Forester - 01-29-2008


את mxo הוא מוצר מצוין, אבל עדיין הייתי הולך עם Kona HDSDI את JVC לוח אם היתה לי ברירה...ה JVC מיועד במיוחד עבור אותות וידאו.

אתה אומר את Kona HDSDI... האם את יכולה להמליץ על Kona או 3 Kona lhe או אחרת Kona מוצר?

את "כרטיס אחר" הוא הזכיר לי את תצוגת כרטיס.

הכרטיס שאני הולך לבחור (אחת האפשרויות בבית Apple חנות עבור בניית MAC Pro ) הוא Nvidia geforce 8800 GT 512MB. זה מספיק? הייתי בודק את האפשרות גבוה סוף, את Nvidia quadro FX 5600 1.5gb, אבל כולם דיברתי אמר כי הכרטיס לא עושה הרבה פרטים עבור עריכת וידאו או להישאר עם 8800. אתה מציע את FX 5600? גם, חשש נוסף היה לי עם mxo אפשרות כי הוא אומר את Matrox geforce 8800 כרטיס המסך לא נבדק עדיין mxo עם זאת הם לא יכולים להוסיף אותו לרשימתו של אושר כרטיסי וידאו.

אני יהיה לצפות מקרוב זה Flash תיבת xdr, תודה על הראש למעלה!




השב פתיל
פורומיםהדרכותמגזיןשירותיםקטעי וידאוחדשותבלוגים


© CreativeCOW.net כל הזכויות שמורות.

Creative קהילות של העולם

[מוביל]

Englishالعربية中文FrançaisDeutschעבריתहिन्दीItaliano日本語PortuguêsРусскийEspañol